Alvinas uppståndelse

Yeah! Lever! Wow! Whii! Nanana! Yes! Olalalaaaaaa. Okej... Nu sitter vi i skolan och väntar på att börja idrotten, fast jag kan inte vara med för att Frida och Emma sparkade mig på knät... Okej, jag bad om det men nu har jag skit ont...! Efter skolan ska jag plugga och träna. Intressant. Ska radera bilder på min mobil nu, C yaa // Alvina



Hata skolan men endå chill dag haha började halv 11 No och sen lunch sen har vi idrott och Matte sen slutar vi ska inte vara med på idrotten TUR dom andra ska springa typ 20varv runt grusplanen men har nån inflammation i benet så är inte med men ska vara fotbollstränare för jävla knattar har typ 14 killar som jag måste träna 1gån i veckan men först trodde jag att fom skulle vara sjukt söta och snälla och nu gör jag allt för penngarna typ haha men dom är så jobbiga döööör!!!
Puss/Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback