Första inlägget

Heej första inlägget i den här bloggen kom precis hem från Steffi för dom hade typ en överrasknings fest för mig vill bara säga att jag hatar er för ni hällde vatten och grädde i mitt hår och på mig så ska tvätta håret nu och typ platta de och sånt haha mitt internet på datan är cp så lägger upp headen (stavning) sen är typ fortfarande trött fast vi somna typ ganska tidigt igår haha... Nu måste jag fixa mitt jävla internet och tvätta håret och sen kanske jag kollar när mitt lag spelar match men får typ inte spela har en typ ben inflammation så får inte springa för då gör det typ skit ont i mina smalben bajsa! Skaknar Spanien så hävla mycke vill tillbaka (igga bilderna)
Puss /Emma

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback